شستشوی موکت

 شستشوی موکت

معمولا موکت‌ ها به عنوان کفپوش سطوح صاف و یا راه پله‌ ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و اکثرا برای اینکه آن‌ ها را ثابت نگه داشت، از چسب استفاده می کنند و آن را به سطوح مد نظر می‌ چسبانند. این قابلت باعث می ‌شود که شستشوی موکت ‌ها در همان جایی که چسبانده است انجام شود.

در این شرایط استفاده از راه خشکشویی، بهترین و مناسب ترین انتخاب برای شستشوی موکت ها خواهد بود. این روش شستشو، به وسیله انواع مواد شوینده مخصوص و باکیفیت و دستگاه‌ های وکیوم بسیار قدرتمند انجام خواهد شد. به عبارتی سطح موکت توسط شامپوهای مرغوب و مخصوص آغشته شده و با استفاده از دستگاه های مخصوص آن را شستشو خواهند داد. در مرحله بعد و قبل از آن که رطوبت به عمق موکت نفوذ کند به کمک دستگاه وکیوم، کف و رطوبت موجود در موکت را کشیده و جذب دستگاه می کند.

این راهکار و روش اجازه خواهد داد که موکت‌ ها بدون این که آسیب و صدمه ای ببینند و بدون اینکه از محل خود جدا شود، شستشو شوند. به این نکته دقت نمائید که در این روش فقط چند ساعت بعد از شستشو، امکان استفاده از موکت وجود خواهد داشت، چون موکت رطوبت زیادی جذب نخواهد کرد و عملیات آب‌گیری به طور کامل انجام خواهد شد.

Comments

Popular posts from this blog

شستشوی فرش با دستگاه تمام اتوماتیک

بهترین و معتبرترین قالیشویی تهران