چرا باید قالی را در قالیشویی بشوییم؟

اولا که شستن فرش ها و قالی های دستباف در خانه بدون داشتن تخصص به هیچ عنوان کار عاقلانه ای نیست. شاید بتوانید با جاروبرقی آن را گردگیری و غبارروبی کنید اما به هیچ عنوان نمی توان یک فرش و قالی دستیافته را که حاصل زحمت فراوان و دارای ارزش بالایی است در خانه شستشو داد. ما در قالیشویی در فدک این کار را به بهترین نحو برایتان انجام میدهیم.

اما در خصوص فرش های ماشینی از آنجایی که فضای کافی جهت انجام کار نداریم شاید عاقلانه تر این باشد که آنها را به قالیشویی واگذار کنیم. نکته دیگر استفاده از مواد شوینده مناسب و همچنین آبگیری اصولی و صحیح است که معمولا در قالیشویی ها به علت تجربه بالا و همچنین روزمره این کار قطعا بهتر انجام میشود. قالیشویی گلبرگ در محدوده فدک آماده پذیرش سفارشات شما میباشد.

نکته سوم عدم فضای کافی و مناسب جهت خشک کردن فرش ها و قالی ها بعد از شستشو می باشد که در اکثر خانه ها با کمبود فضای مناسب برای خشک کردن قالی ها مواجه هستیم. بنابراین بهترین کار این است که قالی ها را به قالیشویی واگذار کنیم.

اگر قصد شستشوی فرش در منزل دارید سعی کنید قبل از شستن کرد و غبار آن را با جاروبرقی تمیز کنید و همچنین هنگام شستشو سعی کنید که قالی ها را خیلی خیس نکنید و از مواد شوینده به اندازه کافی استفاده کنید

Comments

Popular posts from this blog

شستشوی فرش با دستگاه تمام اتوماتیک

شستشوی موکت

بهترین و معتبرترین قالیشویی تهران