انواع روش شستشو فرش در قالیشویی گلبرگ در محدوده بلوار پیروزی

 

اگر به دنبال بهترین قالیشویی در محددوده پیروزی هستید و در محدوده بلوار پیروزی سکونت دارید، قالیشویی گلبرگ به عنوان بهترین قالیشویی در پیروزی آماده ارائه انواع خدمات به شما می باشد. همانطور که می دانید شستن قالی ها می تواند به روش های سنتی انجام شود و یا اینکه از دستگاه های اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک کمک گرفته شود.

انواع روش شستشو فرش در قالیشویی گلبرگ در محدوده بلوار پیروزی

در روش قالیشویی به روش نیمه اتوماتیک نیروی انسانی و پرسنل مجموعه قالیشویی در کنار دستگاه ها و ابزار برقی شستن قالی ها را بر عهده میگیرد. در واقع یک نیروی انسانی وسایل و ابزاری مانند فرچه زن و برس شستشوی فرش و یا شلاق زن برای گرفتن آب فرش عملیات شستشوی فرش را انجام می دهند. روش دیگر برای قالیشویی روش اتوماتیک یا مکانیزه است. در این روش قالی ها با استفاده از دستگاه های کاملا اتوماتیک شسته می‌شوند. در روش مکانیزه همه مراحل قالیشویی به کمک دستگاه ها انجام می شود. تنها کاری که نیروی انسانی در روش اتوماتیک انجام می دهد جابجایی قالی ها و کنترل شستشو است.

روش مکانیزه یا کاملا اتوماتیک قالیشویی صورت انجام می شود. حالت اول دیسکی و حالت دوم صفحه می باشد. در کل پروسه و فرآیند شستشوی اتوماتیک و مکانیزه قالی ها عملیات شستشو و فرچه زنی و بروس زنی آب و مواد شوینده مخصوص هر فرش انجام می گیرد. بعد از شستشوی کامل فرش به صورت رول در می آید و لوله می شود و در درون دستگاه مخصوص برای خشک شدن قرار می گیرد. در نهایت نیز توسط پرسنل مجموعه قالیشویی گلبرگ در پیروزی در فضای آزاد قرار می گیرد.

به طور کلی دستگاه های قالیشویی اتوماتیک و مکانیزه شامل دستگاه های ریلی و دیسکی می‌شوند. دستگاه های فنی دیسکی قادر هستند تا قالی ها و فرش ها یا موکت هایی را با عرض ۳ متر و طول بسیار زیاد حتی تا ۱۰۰ متر شستشو دهند. در این نوع دستگاه ها فرش به کمک یکی از نیروهای مجموعه وارد دستگاه میشود و بعد از انجام عملیات شستشو به کمک نیروی مجموعه از دستگاه خارج می شود.

Comments

Popular posts from this blog

شستشوی فرش با دستگاه تمام اتوماتیک

شستشوی موکت

بهترین و معتبرترین قالیشویی تهران